fbpx
white-hat-logo

SEO konsalting

Nemaš budžet za SEO agenciju? Stagniraš sa posetama, a želiš da unaprediš sajt?

Izbegni skupe greške i unapredi posao.

Kada ti treba SEO konsalting?

Ograničen budžet

Ako nisi u mogućnost da angažuješ SEO agenciju, poznaješ SEO pravila i želiš smernice kako da poboljaš poziciju sajta na Guglu.

Nepoznavanje SEO pravila unutar firme

Neretko tim unutar kompanije nije najbolje upoznat s pravilima optimizacije sajta. Gubi se dragoceno vreme na pisanje tekstova i link building, što dovodi do nezadovoljstva i loših rezulata

Pad i stagniranje sa organskim posetama

Želiš da sprečiš pad organskih poseta ili ih uvećaš, jer mesecima nema napretka. Tu smo da ti pokažemo kako da napraviš iskorak.

Besplatna analiza sajta nadohvat ruke.

Saznaj kako da unaprediš sajt i ostvariš željene rezultate.

Šta spada u SEO konsalting?

SEO strategija

Smernice kako treba da teče optimizacija sajta tokom godine i saveti za unapređenja sajta.

Istraživanje ključnih reči

Analiza ključnih reči u skladu sa nišom i ciljnom grupom da bi sajtprivukao više posetilaca.

On-page SEO

Preporuke za sređivanje H tagova, meta-opisa i celokupnog sadržaja na sajtu.

Tehnički SEO

Konkretna rešenja kako da sajt bude brži i bolji za posetioce,

takođe internet pretraživače.

Link building

Kompletna link building kampanja koja donosi

konkretne rezultate i način na koji se radi. 

Najčešća pitanja

Koliko košta SEO konsalting i šta je uključeno u cenu?

Cena zavisi od veličine sajta, obima posla i ciljeva.

Kako izgleda proces rada?

Najpre se radi besplatna analiza sajta kako bi se utvrdilo stanje u kom se sajt nalazi.

Potom razgovaramo s klijentom o dugoročnim ciljevima i osmišljavamo kompletnu SEO strategiju za unapređenje.

Na koji način komuniciramo?

Komunikacija se odvija isključivo putem mejla kako bismo sve dogovoreno imali zapisano.

Koliko često mogu da vas kontaktiram?

Možeš nas kontaktirati kad god želiš tokom radnog vremena agencije.

Na sve upite koji pristignu posle radnog vremena odgovorićemo sutradan. 

Šta nam je potrebno od klijenta?

Prilikom izrade analize sajta potrebno je da nam omogućiš pristup GA (Google Analytics) i GSC (Google Search Console).

Oba alata veoma su bitna kako bismo uradili što detaljniji presek sajta.

Možeš da gledaš u šoljicu kako da unaprediš sajt ili da sarađuješ s nama.