Lokalni SEO
Za sajtove čiji su proizvodi i usluge vezani
određenim područjem, gradom ili opštinom.
Neka te upozna komšiluk.

Koje prednosti ima lokalni SEO?

Posete prodavnici
Čak 46% internet pretraga se odnosi na lokalni SEO, a 76% ljudi koji nađu željeni proizvod u svojoj blizini poseti radnju istog dana.

Bolje recenzije na Guglu
Za razliku od e-commerce prodavnica, ljudi žele da prošetaju do radnje koja im je u blizini kako bi se upoznali sa celokupnom ponudom.

Manji troškovi reklamiranja
Lokalni SEO smanjuje marektinške troškove, jer se fokusira na određeno područje u odnosu na druge vrste optimizacije sajta.
Besplatna analiza sajta nadohvat ruke.
Saznaj kako da unaprediš sajt i ostvariš željene rezultate.
Najčešća pitanja
Kako da znam da li mi treba lokalni SEO?
Ako je tvoj posao vezan za određeno područje, potreban ti je lokalni SEO da bi bio profitabilan.
Osim toga, ukoliko tvoj posao pruža uslugu ili proizvodi do koji korisnici mogu da dođu uživo, to je još jedan znak da ti je neophodan ovaj vid optimizacije.
Koliko novca treba da uložim u lokalni SEO?
Ulaganje zavisi od ciljeva firme, konkurencije i područja na kome se nalaze. Nije isto da li se lokalni SEO primenjuje na grad ili opštinu.
Kada mogu da očekujem rezultate?
Rezultati mogu doći brže nego u slučaju internet prodavnica.
S druge strane, to zavisi od količine uloženog novca i konkurencije u podrčuju.
Da li mogu da primenim lokalni SEO, iako nemam fizički prodavnicu?
Da. Iako se lokalni SEO vezuje za poslove koji imaju prodajni objekat, moguće je raditi i bez toga.
Kako recenzije i ocene utiču na lokalni SEO?
Pozitivne recenzije i ocene utiču u velikoj meri na lokalni SEO.
Putem recenzije klijenti neretko koriste ključne reči koje su vezane za uslugu ili proizvod.
Osim toga, Gugl veoma vrednuje ove parametre, jer donose kredibilitet i poverenje.
Možeš da gledaš u šoljicu kako da
unaprediš sajt ili da sarađuješ s nama.
